Sivut

tiistai 14. helmikuuta 2012

Kirjoneulesukat

Ihana ystävänpäivä illassa. Olen saanut kahvitella kahden hyvän Ystävän kanssa. Olen onnellinen, miten tärkeitä nämä ihmiset ovatkaan miulle. <3

Kirjoneulesukatkin valmistuivat eilen illalla. Pikku remontit, raivailut ja siivoilut kotona ovat vähän "häirinneet" neulomisiani. Nyt alkaa olla nuo sutinat loppusuoralla, hyvillä mielin siitäkin :)




Sain haasteen Tuulilta Koukku ja kude - blogista. Kiitos Tuuli haasteesta! Olen saanut sen jo aiemminkin, joten en nyt lähde listaamaan uusia blogeja.


Mukavaa ystävänpäivän iltaa <3


9 kommenttia:

  1. Kauniit! Tulee mieleen norjalaisneuleet :)

    VastaaPoista
  2. Mielettömän hienot sukat olet taas neulonut!
    Löytyykö noihin ohje Dropsin sivuilta? Jos vaikka itsekin sattuisi innostumaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuo on Dropsin ohje. Löytyy täältä: http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=135&d_id=8&lang=fi

      Poista
  3. Ihanat sukat! Sulla on tosi tasaista kirjoneuletta.

    VastaaPoista
  4. Kauniit pitkävartiset sukat olet naputellut.

    VastaaPoista
  5. Onpas nätit ja hyvä väriyhdistelmä.

    VastaaPoista
  6. Tulihan kauniit, kuten uumoilinkin. Kutkuttaisi ihan kauhean kovasti neuloa nuo! Otin ohjeenkin jo talteen - ja kerään rohkeutta aloittaa. Mun neulomiseni on vähän sellaista "tässä vähän ohimennen TV:tä katsellessa...", joten noihin pitäisi oikeasti keskittyä. Ainakin mun taidoillani. Mut niin ihanat ovat <3

    VastaaPoista